18-04-2017 15:24:34 Son Güncelleme: 18-04-2017 15:35:34

GALATASARAY BASKETBOL TAKIMI DA TEMSA’YI SEÇTİ

TEMSA, Türk sporuna destek vermeye devam ediyor. Spor Toto Süper Lig’de BJK, GS, Başakşehir ve Adanaspor’un takım otobüsü olarak tercih ettiği TEMSA, bu kez TEMSA SAFİR ile Galatasaray Basketbol Takımı’nı taşıyacak. Yeni takım otobüsü, Abdi İpekçi Arena’da düzenlenen törenle Galatasaray Basketbol Takımı’na teslim edildi.

Galatasaray Basketbol Takımı da takım otobüsü olarak Türkiye’nin lider otobüs üreticisi TEMSA’nın ürettiği SAFİR’i tercih etti. TEMSA ile Galatasaray arasında imzalanan sözleşmeyle Galatasaray Basketbol Takımı yeni otobüsü SAFİR’e kavuştu. Takım otobüsü teslimi için İstanbul Abdi İpekçi Arena’da düzenlenen törene, TEMSA Pazarlama ve Satış Direktörü Kadri Özgüneş, TEMSA Kurumsal İletişim Müdürü Ebru Ersan, Kadın Basketbol Takım Başantrenörü Marina Maljkovic ve takım oyuncusu Cansu Köksal, Erkek Basketbol Takım Başantrenörü Ergin Ataman ve Kaptan Sinan Güler ile basketbol takım oyuncuları katıldı.

Teslim töreninde konuşan Galatasaray Odeabank Başantrenörü Ergin Ataman, “TEMSA Safir çok rahat bir otobüs. Genelde biz yurtiçi deplasmanlarda uçak kullanıyorduk. Kullanmaya başladığımızda otobüsün rahatlığını ve konforunu gördük. Çünkü sadece yurtdışı değil yurtiçinde de müsabakalar için çok sayıda seyahatimiz oluyor ve ulaşımda rahatlık bizim için önemli. Bu önemli katkısından dolayı TEMSA’ya teşekkürlerimizi sunuyoruz, takımlarımıza hayırlı olsun” diye konuştu.

Kaptan Sinan Güler de "Sporcu olduğumuz için geniş bir alana ihtiyaç duyuyoruz. Böyle bir imkanı bulmuş olmak bir şans. Desteklerinden dolayı TEMSA'ya teşekkür ediyoruz. Sporun daha iyiye gitmesi için farklı kuruluşların sponsorluk yapması Türk sporunun da ihtiyacını karşılıyor. Tibor Pleiss bile burada rahat ediyor. Böyle ortamı bulunca bütün yolculuklar bununla olsun istiyoruz. Her oyuncunun rahat edebileceği bir ortam" şeklinde konuştu.

Galatasaray Bayan Basketbol Takımı Başantrenörü Marina Maljkovic, TEMSA Safir otobüs için; "Otobüsün ne kadar konforlu ve iyi olduğunu daha önceden duymuştum. Bir kadın takımı için böyle bir otobüsün olması çok güzel bir şey" derken oyuncularımızdan Cansu Köksal, "TEMSA'ya teşekkür ediyoruz. Konforlu olmuş; Türkiye Kupası için İzmir'e gitmiştik. Uçağı hiç aratmadı" ifadelerini kullandı.

TEMSA olarak Türk sporuna katkı sunmaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade eden TEMSA Pazarlama ve Satış Direktörü Kadri Özgüneş ise; “Bu işbirliğiyle, müsabaka ve başarı heyecanlarına bu kez SAFİR’le ortak oluyoruz. Basketbol da aynı futbol gibi sahada yüksek performans gerektiren bir spor. Bu sebeple müsabakalara çıkacak sporcularımızın sahaya konforlu ve güvenli bir şekilde ulaşmaları, sahada sergileyecekleri performans açısından büyük önem taşıyor. Galatasaray Basketbol Takımımızın sahadaki yüksek performansına; teknoloji, konfor ve güvenlik performansı yüksek otobüsümüz SAFİR’le eşlik etmekten gurur duyuyoruz. Galatasaray Basketbol Takımımıza SAFİR’i tercih ettikleri için teşekkürlerimi sunuyor, SAFİR’in potadaki mücadelede şans getirmesini diliyorum” dedi.