20-03-2017 17:05:25 Son Güncelleme: 20-03-2017 17:14:25

AYGAZ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINDA SEKTÖRÜNÜN BU YIL DA BİRİNCİSİ

Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla ikinci kez düzenlenen ve müşteri bağlılığının ölçümlendiği Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında tüpgaz ve otogaz segmentlerinde bu yıl da birinci olarak liderliğini sürdürdü.
AYGAZ, MÜŞTERİ BAĞLILIĞINDA SEKTÖRÜNÜN BU YIL DA BİRİNCİSİ

Aygaz, bu yıl ikinci kez düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında LPG sektörünün tüpgaz ve otogaz segmentlerinde “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek iki yıl üst üste birinci oldu.

 

KalDer ve IPSOS ortaklığında yürütülen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) Araştırması 2016 yılında Türkiye ekonomisine yön veren 20 sektörün kalite odaklı oyuncularını belirledi. Bugüne kadar sektöründe birçok beğeni ve ödüle layık görülen Aygaz, müşteri bağlılığı araştırmasında bu yıl da tüpgaz ve otogaz sektörlerinde birinciliği elde etti.

 

Ödülle ilgili değerlendirmede bulunan Aygaz Genel Müdürü Gökhan Tezel, “Aygaz olarak yarım asrı aşkın süredir müşterilerimize en kaliteli ürünü, en iyi hizmet anlayışıyla sunmak için tüm gücümüzle çalışıyoruz. Müşterilerimizin markamıza olan bağlılığı ve güveni, sunduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini her geçen gün daha da geliştirmemiz için bizi teşvik ediyor. “Türkiye Müşterinin Sesi” araştırması da bu anlamda firmaların bulundukları sektörlerdeki genel müşteri sadakatini ve trendlerini görebilmeleri, markaya bağlılığı etkileyen unsurları belirleyebilmeleri için büyük önem taşıyor. İkinci kez müşterilerimiz tarafından birinciliğe layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Markamıza gösterilen ilgiye, bizi başarıya taşıyan çalışanlarımıza, ülkemizin dört bir yanındaki bayilerimize ve tüm paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi.

 

TMS araştırması Şubat – Aralık 2016 döneminde 18 yaş üzeri toplam 21 bin 533 kişi ile telefonla anket yöntemi (CATI) de dahil olmak üzere 340 bini aşkın tüketiciyle temas edilerek gerçekleştirildi. TMS endeksi, tüketicilerin davranışsal (geçmiş) ve tutumsal (gelecek) eğilimleri analiz edilerek belirlendi ve Araştırma kapsamında her bir sektördeki marka, pazar paylarına uyum gözetilerek ve gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlandı.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI